Klachtenregeling

Klachtenregeling

Wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Heeft u toch een klacht? Bent u niet tevreden? Neem dan contact met ons op. We kijken of we het samen kunnen oplossen. Bovendien kunnen wij er dan van leren.

Als eerste vertelt u ons wat uw klacht is. Vul dan ook het klachtenformulier in. Het formulier staat hieronder. Heeft u hulp nodig bij het invullen van het formulier? De assistente helpt u graag. Daarna proberen we het samen op te lossen.

Kunnen we het niet samen oplossen?  Dan bespreekt u de klacht met een medewerker van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Medewerkers van de SKGE zijn onpartijdig en onafhankelijk. Dat betekent dat ze niet voor de een en niet voor de ander zijn. Ze werken zonder invloed van iemand anders.

Via deze link vindt u hierover alle informatie over de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

Klachtenformulier

- -